always love u

videokeman mp3

Wednesday 8 February 2012

ini janji aku


sayangg,, takan pernah sekali pown aku akan berpaling dari mu,, sumpa cinta 7 petale langit 7 petale bumi,, kan ku buktikann,, kerna kaw satu2 nya insan yangg hanya akan ada dalam hatiku selama lamanya,, kasih,, akan ku ucap kan selamat tinggal tika hujung nafas ku ingin berhenti,, selagi nafas ku masih lagi menghirup udara,, akan ku terus menyeru namamu,, sampai akhirnya,, percayalah sayangg,, cinta ini takan pernah hilang,, cinta aku hanyalah untuk mu,, tiada lain dalam diri ku,, takkan terpadam walau dipisah laut biru,, kasih aku hanyalah untukkmu,, tak pernah goyah tak pernah rapuh,, ia tetap mlik mu,, percayalah,, aku ingin kau berikan ku peluang untuk membahagiakann mu,, berikan lah ku masa untuk mengatur semula hidup ku,, untuk berubah demi cinta yangg ku impikan ingin hidup bersamamu hingga ke akhir hayat ku sayangg,, masih  belum terlewat untukku kita berubah sayangg,, sentiasa ada masa buad mu ,, sentiasa ada ruang di hati ku untuk dirimu,, im always want to be with you,, until die,, still waiting for u,, i love u sayangg ku HAIKALHAKIMY,,,.........

No comments:

Post a Comment