always love u

videokeman mp3

Wednesday 8 February 2012

puisi khas buad mu haikal hakimy


dari irama dan lagu ku berpesan, melodi ini ditujukan khas buadmu yangg tersayangg. kekasih,, kau pernah dipersia,, lalu ku bawa cintaku sebagai penawarnya.. biarpun lukamu masih dirasakan,, tidak lira masa aku mampu merawatnya,, sesaat enkau tidak ku temu bulan seakan pilu.tiada lagi tempat beradu rindu., badai jauh dilautan tiada bertepian begitulah juga cintaku padamu haikal,, aku ratapi duka lara riang gembira tika kau bersama dengan ku dan membina sebuah mahligai cinta kita berdua,, tidak ku mampu melupakan semua kenangan manis , pahit dan getir tika kita berdua bersama memadukan asmara,, aku memohon beribu ampun jika ku terlalu menguji kesabaran mu,, tujuan itu kerana aku amat menyintai diri mu,,ku tempuh pahit manis ini dengan tabah semata mata ingin kau tahu aku benar2 tulus mencintai mu sayanggku HAIKALHAKIMY

No comments:

Post a Comment