always love u

videokeman mp3

Monday 6 February 2012

kisah aku dan dia

2 tahon 3 bulan kita bina mahligai cinta bersama,, akhirnya kini kaw pergi tinggal kan aku,, mcam2 yangg kita lalui sygg untok terus mmbina mahligai bersame..,, p knape skarangg kaw tinggal kan ku? knape tak mase cinta dan sayang tu belum berputik? aku amat terase kehilangan mu,,  kini aku takde sape2 lg,, yangg tinggal hanye memori yg pernah kite cipte bersama dulu,, ku akui yg kaw hanye di hati selamanya,, takkan lagi ku buka pntu hati untok orangg lain,, hanye untuk mu,, sygg,, akan ku tunggu dirimu sehingga di pintu syurga,, andai di jodoh kann bersame..,, akan ku terus berusaha agar aku jd ygg pertama untok dirimu,, slame kite bersame,, tidak sekali pun aku mmandang rendah terhadap mu,, bahkan aku anggap diri mu,, amat elok dipandangg mata,, smpai saat ini,, aku ttap ingin kan mu,, telah ku kunci hati ini dari dimiliki orangg lain,, akan ku buka kunci hati ku jika kau kembali padaku,, percayalah,,ak redha dengan ape yangg jd,, aku hanya mmpu berdoa dan berusaha untok mndapatkann hati mu kmbali,, aku tahu kau bukan yg pertama,, tapi,, aku janji kau yang terakhir selamanya,, slam sayangg buad mu,, HAIKALHAKIMY



No comments:

Post a Comment