always love u

videokeman mp3

Monday 6 February 2012

kisah aku dan dia

sakit aty n seday bela dapat tawu ygg pangai kau da brubah cam pangai sbelom kau knal aku,, nape ea kau jd cam nie sygg? mmg kite da tade pape,, p ak ttap na amek tawu psal kau,, bub ak girl prtama yangg coup paling lame ngan kau,, pernah ke kau coup ngan powmpuan,, ag lame dari aku?penah ke ekal? hurm,, aku sygg kaw lhaa,, kau paham ta? nape lhaa perlu kaw wat aku canie? kkadang aku slalu pk,, nape lhaa kite msti bercinta jika prpisahan ygg tetap berlaku diantara kita? slepas ape yg jadi antare kite..,, ak telah tanamkan didalam diri aku ygg aku boleh teroskan hidup ku dgan selesa tanpa kau disisi,, tp,, ternyata,, ak mnipu driku sndiri,, tenyata ak tetap tak dpat mlupakan kau,, ak takkan berhenti mencintai kau,, smpai kapan pun hanya kau di hati,, selangkah engkau pergi seribu langkah aku mengejar mu,, sekelip mata engkau hilang seluruh pelusuk ku cari,, setinggi mana engkau membawa diri akan aku daki,, sedalam mana kau cuba menyembunyi akan ku selami,, biar terbukti ,biar bersaksi,, cinta kita cinta tersimpul rapi,,  i love u sayangg,, HAIKALHAKIMY


No comments:

Post a Comment